Prijsuitreiking

Ieder jaar worden tijdens de Onderwijs Research Dagen de prijzen uitgereikt voor beste dissertatie, beste artikel en beste begeleiding. De uitreiking van de prijzen vindt plaatst tijdens de openingsceremonie op woensdag 13 juni van 13:00 – 14:45 uur in het Grotiusgebouw, ruimte GR 0.100 op de campus van de Radboud Universiteit Nijmegen. Met genoegen presenteert de VOR de nominaties voor dit jaar!

 

Nominaties zijn weergegeven in alfabetische volgorde van achternaam eerste auteur.

Nominaties Dissertatieprijs 2017

 

Charlotte Struyve

Teacher leadership in (inter)action: Empirical studies in primary and secondary schools.

 

Michiel Voet

Inquiry-based learning in history education: Exploring teachers’ beliefs, knowledge and use of technology, and preparing future teachers for implementation in class.

 

Sara Van Waes

The ties that teach. Teaching networks in higher education.

Nominaties Pedagogische Studiën Prijs 2017

 

R. Bouwer, M. Koster, & H. van den Bergh

(2017). Leren schrijven met Tekster: een wetenschappelijk beproefde lesmethode voor het basisonderwijs. Pedagogische Studiën, 94, 304-329.

 

T. Keuning, M. van Geel, J. Frèrejean, J. van Merriënboer, D. Dolmans, & A.J. Visscher

(2017). Differentiëren bij rekenen: een cognitieve taakanalyse van het denken en handelen van basisschoolleerkrachten. Pedagogische Studiën, 94, 160-181.

Nominaties Begeleidingsprijs 2017

 

Wilfried Admiraal

 

Perry den Brok & Antoine van den Beemt

 

Elly de Bruijn, Liesbeth Baartman, Wenja Heusdens, Anne Khaled, Lisette Munnike, & Ilya Zitter